Kako povećati vidljivost i prodaju na OTA portalima?
- On 15 Nov 2021
U nekoliko slijedećih nastavaka obraditi ćemo temu Povećanje prodaje na portalima za iznajmljivanje (OTA portali) za koje vjerujemo će Vam biti od koristi.
Vjerujemo, da se svatko od iznajmljivača već susreo sa popularnim OTA portalima, Airbnb i Booking.com, no prije nego krenemo detaljnije u svaki od njih, napravimo mali pregled Internet marketinga.
Internet Marketing
Internet marketing funkcionira na osnovi SEO-a (Search Engine Optimization) tj. na određene definirane riječi i pojmove kojima se kroz razne tražilice pretražuje sadržaj weba (tag words, SEO, #hashtag kod društvenih mreža i slično). Za primjer ćemo uzeti ime „Donald“.
Ako kroz tražilicu želite djetetu pokazati crtić Donald Duck, te počnete upisivati ime Donald, Google će Vam, prepoznajući ime, ponuditi pojam „Donald Trump“, „Donald Sutherland“ i tek negdje željeni pojam „Donald Duck“.
Zašto do toga dolazi?
Upravo zato što je trenutno Donald Trump traženiji pojam od patka iz crtića, te samim time prepoznaje globalni interes prosječnog posjetitelja weba.
Ovo je razlog zašto je Vaša eventualna Internet stranica slabije posjećena. Sada zamislite kako je to kada isto primijenite na svoj oglas apartmana kroz OTA portale prodaje. Da stvar bude i gora, upravo određene riječi i pojmove pretraživanja, možete „zakupiti“ i to po kliku interneta.
Zamislite samo cijenu za riječ „Booking“, nama iznajmljivačima vjerojatno najzanimljiviju.
Kada smo zadnji puta pogledali cijena za riječ „Booking“ se je kretala oko 12$ po kliku!
Naravno da si privatni iznajmljivač isto ne može priuštiti, pa čak i neki od hotela.
Uglavnom i OTA portali su definirani i kreirani da ostvaruju što veće prihode vlasnicima, a isto ostvaruju što većim prikazom određenih oglasa, odnosno generiranjem što većeg prometa na stranici.
Vjerujemo da naslućujete, algoritam stranica za iznajmljivanje forsira apartmane koji se više posjećuju, koji se više prodaju, koji više donose prihoda njima samima.
Zamislite sada da se Vaš oglas ovime natječe sa oglasima hotelskih kuća, većih iznajmljivača sa više apartmana ili turističkim agencijama, pa čak i ako izbacimo zamjetnu prednost je što navedeni daleko bolje barataju marketinškim alatima i profesionalnim PR teamom.
Navedeno otežava situaciju za malog privatnog iznajmljivača.
Ostaje pitanje što privatni iznajmljivač dodatno napraviti da poveća svoju prodaju.
Uglavnom se rješenje svodi na samostalno poboljšanje upotrebe marketinških alata ili spajanje sa turističkim agencijama koje se profesionalno, na svakodnevnoj bazi bave istraživanjima kanala prodaje, zakupom i poboljšanjima prodaje.
Jedan dio pristupa koji i sami koristimo kao agencija koja zastupa privatne iznajmljivače, a isto tako i kao iznajmljivač ćemo ovdje obraditi i pomoći Vam.
U slijedećem nastavku ćemo obraditi OTA portal Booking.com, do tada popratite našu web stranicu www.aero-studio.hr i slobodno nas kontaktirajte.
S poštovanjem,
Aero Studio – turistička agencija